Work in progres... 

Spodziewajcie się aktualizacji

koło 23 maja 2024!

Work in progres... Spodziewajcie się aktualizacji około 23 maja 2024!

Przykładowa sztuczka. 1 - ograniczenie profesji która ma dostęp do sztuczki; 2 - dodatkowe ograniczenia; 3 - nazwa sztuczki; 4 - koszt w PD; 5 - opis działania

DO GÓRY

Sztuczki technika

Szwagier (6 PD) - Możesz zastąpić dowolną część mechaniczną piwem. (Dotyczy jednej z pięciu podstawowych części)

 

Prowizorka (5 PD) - Natychmiastowo naprawia przedmiot, ale działa on tylko chwilę (wystrzelenie magazynka, wypompowanie kilku litrów wody, jednorazowe użycie programu itp.). Przyklej tą sztuczkę do naprawionej rzeczy. Musisz być monterem lub mieć cechę asystent majstra żeby użyć tej sztuczki!

 

Święty graal wysypiska (10 PD) - Ta sztuczka może zatastapić token broni w przepisie budowy broni. Tylko w przepisie. nie ma handlu sztuczkami. Nie możesz znaleźć? Wystarczy troche PD i naprawiasz broń. To jest sztuczka. Jednorazowa. Musisz być monterem lub mieć cechę asystent majstra żeby użyć tej sztuczki!

 

Hodowca żółwi (10 PD) - Usprawniasz dowolny pancerz o poziom w górę. Praca zajmuje ci co najmniej pół godziny, wymagamy efektów wizualnych. Żeby usprawnić pancerz musisz: (w tym miejscu znajduje się przepis) To jest sztuczka! Jest jednorazowa! Musisz być monterem lub mieć cechę asystent majstra żeby użyć tej sztuczki!

 

Errare srerrare est (4 PD) - Jeżeli spieprzysz przepis możesz odzyskać połowę (zaokrąglając w górę) wybranych przez siebie części lub elementów chemicznych. Możesz tę sztuczkę zastosować na kumpla.

 

Tego nie było na wykładzie (6 PD) - Dowolny element chemiczny możesz zastąpić piwem.

 

Copypasta (6 PD) - Rozmnażasz działki tornado. Z jednej działki robisz dwie. Aby to zrobić musisz być chemikiem lub mieć cechę asystent laboratoryjny

 

Joszua (7 PD) - Bierzesz dziesięć kulek. Bumtarara cyk myk siup. Masz czternaście kulek. Musisz tylko zrobić tak: (w tym miejscu znajduje się przepis) To jest sztuczka! Jest jednorazowa! Musisz być monterem lub mieć cechę asystent majstra żeby użyć tej sztuczki!

 

Pamiętaj chemiku młody (5 PD) - Możesz dowolny brakujący element chemiczny zastąpić trzema innymi elementami.

 

Jestem daltonistą! (10 PD) - Jeżeli w trakcie wykonywania testu chemicznego uzyskasz przeciwny kolor niż wymagany możesz nadal uznać, że test się powiódł (zamiast czerwonego - niebieski, zamiast niebieskiego-czerwony).

Sieciowany sieciarz nie sieciuje (5 PD) (limit 1) - Blokuje każdą próbę skontrowania zagrywanej przez dowolną osobę akcji. Nawet jeżeli ciebie nie dotyczy, z czystej złośliwości. Używający sztuczkę ma prawo bardzo głośno śmiać się pokonanemu w twarz, a także obowiązek podarcia kartonika ze sztuczką kontrującą na bardzo dużo małych kawałeczków.

 

Jestem tylko biednym przydupasem (4 PD) (Postać o niskiej pozycji) - Gdy przeciwnik próbuje cię dobić, torturować, pobić – zaprzestaje tego działania (jego koledzy również). Musisz natychmiast się ulotnić. Może też służyć do zwalenia dowolnej winy na swojego zwierzchnika.

 

Nagły przebłysk geniuszu (15 PD) (limit 1) - Olśniło cię! Możesz użyć dowolnej mechaniki specjalistycznej (jednej i tylko raz). Uwaga – musisz mieć dostęp do potrzebnych narzędzi oraz znać daną mechanikę. W końcu jesteś geniuszem nie?

 

Znasz się na rzeczy (10 PD) - Po prostu znasz się na rzeczy.

Sztuczki ogólne

Sztuczki

Sztuczki to specjalne zdolności jednorazowego użytku zależne od wybranej profesji, które gracze mogą nabyć za punkty doświadczenia. Gracze mogą nabyć sztuczki dostępne dla ich profesji w trakcie gry terenowej w dowolnym momencie, tak długo, jak mają wystarczającą liczbę PD aby za nie zapłacić. Niektóre ze sztuczek mają limity ilości, oznacza to, że gracz może posiadać maksymalnie taką ich liczbę jak podana na sztuczce.

Sztuczki medyka

Zdążyć przed Panem Bogiem (6 PD) - Dopóki uciskasz oburącz ranę innej postaci, która ma limit czasowy (np. na dotarcie do szpitala), zegar pozostaje zamrożony. Nie puszczaj.

 

Szanitariusz polowy (7 PD) - Jeśli podczas opatrywania rannego zostaniesz trafiony, zanim padniesz, możesz dokończyć opatrunek. Każde kolejne trafienie wymaga ponownego zagrania tej sztuczki.

 

Słowiańska narkoza (4 PD) - Zamiast podać pacjentowi painkillera przed operacją, upij go – efekt ten sam, koszt mniejszy, a jaka zabawa!

 

Aspiryna i tik-taki (3 PD) - Dowolnym narkołykiem robisz efekt Painkillera i efekt narkołyku.

 

Stabilizowany medyk stabilizuje (6 PD) - Jeżeli stabilizuje cię medyk, to możesz wykonywać dalej funkcje medyka. Działa po otrzymaniu karty ran.

 

Lekarzu lecz się sam (7 PD) - Sam możesz sobie podawać chemie bojową, nawet po otrzymaniu rany. Sam możesz sobie również dać kartę ran.

 

To rutynowy zabieg (7 PD) - Zagraj przed rozpoczęciem operacji. Na jej wykonanie masz dodatkowe 5 minut. (Ustawiasz zegarek nie na 15, a na 20 minut).

Sztuczki cwaniaka

As w rękawie (8 PD) - W pokerze możesz wymienić całą rękę. W ruletce przesunąć swoje żetony o jedno pole. W kościach powtórzyć rzut. Uważaj – kasyno nie lubi oszustów!

 

Hej przystojniaku (6 PD) - Facet nie jest w stanie odmówić Ci drobnej przysługi. (tylko dla kobiet i homo)

 

Ani kroku wstecz! (10 PD) - Za pomocą budującej przemowy inspirujesz ludzi przed bitwą, po jej wygłoszeniu i jeżeli ktoś zwrócił na ciebie uwagę, wyciągasz sztuczkę. Natchnieni mogą zignorować pierwsze trafienie w walce strzeleckiej podczas najbliższej misji. Działa max na 10 osób! Nie działa na używającego.

 

Sama se skocz po piwo (6 PD (Homo 2PD)) - Pozwala zignorować działanie sztuczki „Hej, przystojniaku!”.

 

Spieprzaj dziadu! (5 PD) - Postać o wysokiej pozycji może wykpić żądania osoby o niższym statusie, nie ponosząc żadnych konsekwencji, np. uniknąć przeszukania, pojedynku.

 

Maść na ból dupy (4 PD) - Stojąc nad truchłem przeciwnika możesz użyć sztuczki i wykonać nad nim drwinę w postaci krótkiego tańca lub okrzyku (bądź kreatywny). Wykonując tę czynność podnosisz morale swojego oddziału, dzięki czemu pobliscy członkowie grupy/frakcji posiadający „Stres pola walki” zostają od niego uwolnieni.

 

Mam horom curke (10 PD) - Jesteś w stanie przekonać swój kontakt, że zasługujesz na zniżkę. Kiedy przeprowadzasz negocjacje ze swoim kontaktem, po ustaleniu finalnej ceny, możesz ją obniżyć o połowę (zaokrąglając w górę).

 

Wyprzedaż garażowa (15 PD) - Twój kontakt zaproponuje ci jednorazowy, korzystny deal z poza swojej listy towarów. Możesz mu zasugerować czego ci potrzeba, ale ostatczna decyzja należy do niego. Można zagrać raz na dzień.

Sztuczki rangera

Die dead enough (4 PD) - Szybko! Na glebę! Udawaj trupa! Dopóki nie zaczniesz się ruszać, tylko medyk może stwierdzić, że żyjesz, a i tak zajmie mu to co najmniej kilka minut badania. Jedyny przypadek, w którym wolno ci się ruszyć, to zaprezentowanie tej sztuczki komuś, kto się nad tobą pochyla.

 

One Man Army (6 PD) - Podczas wycieczki Scavengera lub zwiadowcy, możesz przebyć ją tak, jakbyś chodził z kolegą. Dostajesz wszystkie dodatkowe gamble, bonusy itp. Twoja wirtualny kolega nie ma żadnych talentów, ani cech. Ale zastanów się nad sobą i następnym razem weź prawdziwa osobę.

 

Znajomy teren (4 PD) - Znasz dobrze teren po którym chodzisz. Gdy robisz wycieczkę Scavengera lub zwiadowcy i z kart wychodzi Ci jakiś niepożądany efekt (rana, okaleczenie, napromieniowanie), ignorujesz ten efekt, jakby nigdy nic się nie stało.

 

Kiedy byłem na wojnie... (4 PD) - Ignorujesz efekt rany "stres pola walki"

 

Kosa pod żebro (14 PD) - Atakując kogoś otulinową bronią krótką (np. nóż) jeśli krzykniesz "Kosa pod żebro" twoje trafienie traktowane jest jak 3 trafienia w walce wręcz

Sztuczki wojownika

Człowiek, który kulom się nie kłaniał (4 PD) - Ignorujesz efekty rany “stres pola walki”.

 

Berserker (11 PD) - Użyj przed walką. Przez minutę (JEDNĄ!) ignorujesz ataki wręcz. Musisz w tym czasie nieustannie ryczeć, wrzeszczeć, opcjonalnie toczyć pianę z ust. Po trzech minutach padasz na ziemię, możesz się tylko czołgać i szeptać przez pół godziny.

 

Złota papierośnica (9 PD) (limit 1) - Użyj w momencie trafienia kulą. Padasz na ziemię ale zamiast wyciągnąć kartę trafienia używasz tej sztuczki. Kula utknęła w posiadanym przez Ciebie gamblu, niszcząc go. Jeśli nie masz gambla, otrzymujesz ranę. (zniszczony gambel musisz oddać MG)

 

Zabili go i uciekł (4 PD) (limit 1) - Po otrzymaniu trafienia, możesz odbiec na max 100 metrów. Musisz biec, jeżeli ktokolwiek cię zatrzyma, zmusi do zawrócenia, uderzy otuliną, trafi kulką lub gdy przebiegniesz 100m padasz na ziemię i wyciągasz zaległą karte rany.

 

Maximus! (5 PD) - Kiedy dostaniesz pierwsze trafienie w walce wręcz, krzyknij “Maximus!”. Ignorujesz to trafienie. Sztuczkę przedrzesz po starciu. Nie działa na postrzały.

 

Nie do zdarcia (9 PD) - W czasie walki krzyczysz „Nie do zdarcia!” i potrzeba 3 dodatkowych trafień wręcz, żeby w tej walce zadać ci ranę. Nie działa na postrzały. Możesz użyć tylko raz na walkę.

IMPREZY, KTÓRE LUBIMY

PATRONI

SPONSORZY

W trakcie trwania gry walki między uczestnikami gry (Graczami, mobami etc.) mogą być rozstrzygane na dwa sposoby – walkę strzelecką (z wykorzystaniem replik ASG) bądź walkę wręcz (z wykorzystaniem otulin).

Uwaga: ze względu na używanie w trakcie gry replik ASG na terenie całej gry obowiązuje BEZWZGLĘDNY  OBOWIĄZEK noszenia okularów ochronnych zatwierdzonych przed grą terenową, z wyłączeniem stref do tego wyznaczonych (strefy Off-ASG) acz zalecane jest noszenie okularów także w strefach Off-ASG.